Näytetään tekstit, joissa on tunniste Teema postaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Teema postaus. Näytä kaikki tekstit

lauantai 20. maaliskuuta 2010

Teema 4: Kysymyksiä ?

Kiitos kaikille kysymyksiä laittaneille, tässä nyt vastaukset!

Miten Mileyn perhe kuviot menee? Onko sen äiti kuollut? Montako sisarusta sillä on?
-Mileyn perheeseen kuuluu äiti-Leticia "Tish", joka ei siis ole kuollut, isä-Billy Ray, pikkuveli-Braison, pikkusisko-Noah, isosisko-Brandi ja isoveli-Trace. Sisaruksista Trace ja Brandi ovat sisarpuolia Letician entisestä suhteesta. Mileylla on vielä yksi velipuoli Christopher Cody, joka on myös hänen äitinsä lapsi. Billy Ray on adoptoinut Brandin ja Tracen, joten on papereissa heidän isänsä. Siitä voit laskea sisarusten määrän.
Mikä on Mileyn aito nimi?
-Mileyn syntymä nimi on Destiny Hope Cyrus, mutta häntä on aina kutsuttu Mileyksi. Miley vaihtoi nimensä Miley Ray Cyrusiksi 15-vuotiaana.
Onko Mileylla suhde? Jos niin keneen?
-On. Liam Hemsworthiin.
Kuka on Liam? Onko se siitä uudesta elokuvasta?
-Liam on Mileyn poikakaveri, he tapasivat The Last Songin kuvauksissa. Liam on Mileyn vastanäyttelija The Last Songissa.
Mitä sun muut lempi artistit on Mileyn lisäksi?
-Ashlee Simpson. Hankala kysymys, koska kuuntelen niin paljon kaikkea, eikä mulla oo hirveesti ketään suosikkeja Mileyn ja Ashleen lisäksi...
Montako levyä Mileyllä on? Niiden nimet?
-3 ja neljäs tulossa(Robot). Hannah Montana2: Meet Miley Cyrus, Breakout, The Time of our lives.
Voitko antaa käsiala näytteen?

Molly, onko sinulla sisaruksia?
-Joo, yks pikkusisko. Se on mua vuoden nuorempi.
Missä Miley asuu?
-Los Angelesissa, mutta heidän perheensä omistaa myös tilan Tenneseessä, jossa Miley eli lapsuutensa ennen Hannah Montanaa.
Onko Mileylla lävistyksiä?
-Joo. Napa, korva ja nenä.(klikkaile nuo niin näet)
Mikä on sun lempi kappale Mileylta?
-Yhtä hankala kysymys, kuin lempi artisti.... hmm.. FLY ON THE WALL on kyllä kesto suosikki, ja Good and broken. ja kaikki..:D
Onko tuosta Love is only good until it's gone mitään tietoa: koska se ilmestyy tai että millä levyllä se on?
-Eipä siitä oikeen ole mitään tietoa. Oon laittanu nimen talteen sillon, ku Miley tweettas sen. Jotenki näin: I wrote a new song called Love is only goog until it's gone. Täältä voi etsiä, siellä on nimittäin kaikki Mileyn tweetit.
Mihin osoitteeseen voi lähettää Mileylle fanipostia?
Miley Cyrus
c/o Disney Channel
85800 Alameda Ave.
Burbank, CA 91505
Mikä on Get ur good on?
-Mileyn ilmaston muutosta vastaan oleva projekti. http://www.geturgoodon.org/ Onko anna-abreufanit.blogspot.com sinun tai kaverisi sivu? -Lupasin sivujen pitäjälle olla kertomatta.. sry..

Näyttäisitkö sinun HM/Miley fanituotteita?
-Ei mulla mitään hirveesti oo, sillä musiikki on tärkein!
Montako Mileyn levyä sinulla on?
-Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. Etin tällä hetkellä sitä ensimmäistä levyä.
Montako vuotta olet Molly?
-13 vielä muutaman viikon ;)
Milloin ja missä Miley on syntynyt?
-Miley on syntynyt 23.11.1992 Nashvillessa, Tennessessä.
Tässäpäs nämä tällä kertaa! Kysymyksiä saa toki aina laittaa tagiin ja niihin saa vastata ne, jotka vastauksen tietää. Molly

torstai 24. joulukuuta 2009

Joululahja- Teema2: Hiukset

Tässä lupaamani joululahja kaikille blogini lukijoille! Olette olleet erityisen kilttejä lapsia ;D !
Haluan itsekkin päästä viettämään joulua, joten jatkan tätä luultavasti myöhemmin.

Päällepäin kun katsoo ja miettii ei Mileyn hiuksissa ole radikaalia muutosta missään vaiheessa tapahtunut, mutta oikeasti ne ovat kokeneet vaikka minkälaisia muutoksia.


Vapaa-ajalla Miley tykkää pitää hiuksiaan auki, kiinni, sökeröllä, leteillä ja vaikka miten!













Mileylla on aina ollut jonkinlaiset etuhiukset. Ne on olleet perinteiset suorat, kiharat, sivulle menevät..... ja vaikka minkälaiset! Tässä kuvia:














Mileylla on tunnetusti hiuslisäkkeitä.
Ovatko hiuksesi aidot?
-Unelmissani! Ammattiini kuuluu näyttää hyvältä, joten käytän hiuslisäkkeitä pitentämään hiuksiani.
Miley on myös sanonut näin:
-Isäni ei anna minun suoristaa hampaitani tai leikkauttaa hiuksiani.
Huomaatte varmaan eron (lisäkkeillä ja ilman):












Mileylla on ollut tummat, melkein mustat ja todella vaaleat hiukset:
























Mileylla on ollut suorat hiukset ja kiharat, Mileyn lunnolliset hiukset on laineet.
Kuvat: Mileyn omaa lainetta, suorat ja kiharat:



















Jatketaan Mileyn vapaa-ajan kampauksista! Miley tykkää käyttää hattuja ja muita päähineitä.











Marianne

torstai 19. marraskuuta 2009

Teema 1: Miley & Mandy show!

Ajattelin alkaa kirjoittaa teema postauksia, joissa kerron enemmän jostain tietystä Mileyhin -edes vähän- liittyvästä asiasta, yritän löytää asiasta uutta tietoa, mutta en välttämättä aina siinä (sry) onnistu. Joten tässä ensimmäinen:

Miley aloitti 2008 tekemään kotivideo showta parhaan kaverinsa Mandyn kanssa. Videoissa ei aina ole minkäänlaista käsikirjoitusta, silloin tytöt vaan pitävät hauskaa ja vitsailevat. Jotkut videot ovat musiikkivideon tapaisia ja tanssivideoita on paljon.





Tytöiltä on monesti kysytty aikovatko he joskus televisioon showllaan. Yllä olleessa videossa Mandy sanoo, että ehkä vielä joku päivä.

Miley ja Mandy haastettiin tanssi battleen viime vuonna, M&M Cru voitti ACDC tanssi ryhmän. Finaali videon M&M Cru kuvasi Teen Choice Awardseissa. Myös Mileyn keikalla on kuvattu yhtä videota.

Tässä finaali video TCAsta:





Miley & Mandy show:t on yleensä kuvattu Mileyn kotona.


Ensimmäinen video 24.2.2008 (yllä) sai alkunsa, kun Miley ja Mandy keksivät kuvata tanssiaan.
Tanssista se siis alkoi ja tanssia on nähty paljon muissakin jaksoissa. Viimeisin Miley & Mandy show on 9.10.2009 ilmestynyt Good-bye Twitter ilman Mandyä, kun Miley räppäsi syynsä twitterin poistamiseen.

Selena Gomezilla ja Demi Lovatolla on
samankaltainen show, seuraavassa videossa huomaatte varmasti samankaltaisuuden:


Miley ja Mandy matkivat Selenaa ja Demiä vitsinä, mutta nauru luultavasti ei ollut vitsi! ;D



M&M Cru:n helikopteri--->











Fani faktoja:

- Melkein kaikki Show:t on kuvattu Mileyn huoneessa.

- Yhdessä jaksossa soi Aly & AJ:n (Alyson ja Amanda Michalka) "Potential Breakup Song".

- Ja yhdessä soi Akonin "Lonely".

- Ensimmäisessä videossa Miley sanoi, että Nick Jonas on "vastustamaton" ja he soittivat loppu teksteissä Jonas Brothersin "When You Look Me In The Eyes" kappaleen. Tytöt lauloivat myös heidän "Year 3000" kappaletta.

- Miley syö kolmannessa jaksossa Peanut Butter Bumpers-karkkeja.

- Mandy pitää yllään toisessa jaksossa pinkkiä Miley t-paitaa ja Miley pitää harmaata Hello Kitty t-paitaa.

- Miley piti yllään Hello Kitty t-paitaa ja pyjamaa joissain jaksoissa.

- Miley ja Mandy ovat molemmat pukeneet t-paidat, joissa lukee "Love Music" jaksossa 10, ilman sen suunnittelua.

- Miley piti valkoista isoa t-paitaa, joka on ollut hänellä päällä myös näissä kuvissa: tässä ja tässä.

- Paparazzi otti Mileysta ja Mandysta kuvia, kun he olivat kuvaamassa Houston Rodeo -jaksoa. Katso kuvat täältä.

- Miley pitää yllään samaa "Love Music"-paitaa kymmenennessä episodissa ja ulkona shoppailemassa Los Angelesissa. Kuvat tässä.

- Viides jakso on kuvattu LA:ssa, The Four Season Hotellissa Houstonissa ja backstagella Houston Rodeossa.

- Houston Rodeo jaksossa vieraili Hannah Montana, David ja Noah.

- Mileylla oli kuudennessa videossa Turtles t-paita.

- Miley hoki seitsemännessä videossa "Wakey Wakey".

- Miley ja Mandy huomattiin samana päivänä shoppailemassa, kun he nauhoittivat ja postasivat jaksot 8 ja 9. Voit nähdä heidät pukemassa samoja asuja kuin heillä oli jaksossa 9: kuvat tässä.
(faktat lainattu täältä, ne on vuoden vanhoja joten lisää jaksoja on sen jälkeen tullut)

Mitä piditte ensimmäisestä Teemasta?? Kommentoikaa ihmeessä!