maanantai 15. helmikuuta 2010

XOXO

We are the world- Haiti hyväntekeväisyysvideo, jossa Miley näkyy! ja paljon, paljon muita tuttuja artisteja:

Mileylla on Kid's Choice Awardseissa 2010 4 ehdokkuutta. 1. Paras TV näyttelijätär 2. Naisartisti 3. Paras elokuva näyttelijätär 4. Paras kappale (Party In The USA)


SUV
14.2.2010

Hey guys! Yesterday I got photographed in my new car and I want everyone to know I still haven’t given up hybrids! Mercedes came out with a new hybrid suv and I love it! Its blueish/blackish/purplish. Haha! I got a new dog named Mate who’s a German Shepard so like I said in a previous blog he is kinda out growing my prius! Anyways I love yall! Xox
Sent via BlackBerry by AT&T
(Sori ei suomennosta, ei aikaa..)

Tässä video We are the world- videon teosta:

Tässä vielä When I look at you- videon teosta:

Ei muuta -Molly xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti